Sunday, August 17, 2008

只在乎你...

This is my favourite song currently.... been playing it over and over again on itunes... haha....heard this song when I was looking at 棟樑's 第三代 movie DVD... only then did I realise he sang this song for the movie.... this song is a rearrangement from the song 我 只在乎你 by Teresa Teng.. a song which I also like alot.... but certainly more so.. after I heard 棟樑's version... haha.. esp the part when the rearranger changed the lyrics.. super NICE..... :)

Enjoy this song....the MV...there's snippets of the movie too...



只在乎你 張棟樑

任时光匆匆流去 我只在乎你
心甘情愿感染你的气息
经历过的一切是否就能这样让它过去
你难道没有一点可惜
也许我们明知故犯 结局也只能有遗憾
想让你明白我确定不放

* 遇见了你是最灿烂的开始
生命从此不实际
从今以后我们说好一起走
以为就能到最后
你终离我而去
空气中传出这熟悉的旋律

任时光匆匆流去 我只在乎你
心甘情愿感染你的气息
经历过的一切是否就能这样让它过去
你难道没有一点可惜
也许我们明知故犯 结局也只能有遗憾
想让你明白我确定不放 *
 
repeat *
 
除了你 我不能感到一丝丝情意

棟樑。。。My Super Idol。。。

一直支持你的。。。ポーリーン

No comments: